سوالات جنسی مرتبط به پیشگیری از بارداری سری چهل و پنجم

من گاهی اوقات روی پوست سینه سمت چپم قرمز میشه و خارش میگیره.این علامت سرطان سینس.؟؟؟؟؟
در عین حالی که هر علائمی نمیتونه علائم سرطان محسوب بشه اما از هر هشداری که اینگونه مشاهده میشه هم نباید سر سری گذشت بهتره به متخصص پوست مراجعه و موضوع رو پیگیری کنید تاکید میکنم حتماً پیگیرش باشید چون پوست بسیار حساسه و کمترین آسیب به اون بیشترین آسیب رو به کل بدن میرسونه
در ضمن نوع و میزان تنگی سوتین هم میتونه عاملی باشه که اینگونه قرمزی رو ایجاد کنه اما برای اینکه خیالتون راحت بشه حتماً به متخصص پوست مراجعه کنید
من از روز پنجم پریود میخوام قرص پیشگیری برای اولین بار بخورم
ایا اگر چند روز بعد نزدیکی بدون کاندوم داشته باشم حتمال بارداری 0 شده ؟با خوردن اون چند روز و ادامه دادنش تا بسته کامل؟
بهتره توی اولین دوره از کاندوم هم استفاده کنید
اگه مشکلی براتون پیش نیومد(حالت تهوع و….) می تونید از دور دوم بدون کاندوم هم رابطه داشته باشید
با توجه به عوارض داروها، به نظرتون استفاده از قرصهای ضد بارداری مثل یاز بهتره یا آمپول جلوگیری سیکلوفم؟
گرچه میگویند آمپول عوارض استروژن را ندارد ولی به نظر بنده چه قرص و چه امپول عوارضشان یکی است استفاده از آمپول اثر گذاری سال اولش خوبه و ماهیانه تزریق میشود و برای کسانی که با بازدارندگی روزانه مشکل دارند استفاده از امپول خوب است.
من به دليل ريزش مو شديد به دكتر پوست مراجعه كردم . بعد از آزمايش هورموني و سونوگرافي تخمدان ها ، مشخص شد كه هورمون تستسترونم بالاست و تخمدانهام پلي كيستيك هستند . دكتر زنان به من قرص سيپروترون استات و سيپروترون كامپاند براي 3 دوره داده . از اونجايي كه شنيدم اين قرص ها تهوع آوره ، از روز اول B6 مصرف كردم . مي خواستم بپرسم مصرف اين ويتامين ضرري نداره ؟
ببخشيد كه طولاني شد .
قرص سیـپروترون استـات، آنتی آندروژن خوبی هستش و نسبت به سیپـروترون کامپاند برای کاهش مقدار تستسترون کارایی بیشتری داره.
مصرف این قرص ها باعث تهوع نمیشه (هرچند عوارض جانبی داروها در هر فرد متفاوته) ولی درصورت لزوم از B6 یا قرص متوکلوپرامید استفاده کنید، ضمناً مصرف این ویتامین هم ضرری نداره.
میخواستم بدونم در خونریزی بعد از خوردن قرص اورژانسی(لوونوژسترول)، دیدن چیزی شبیه به پوست می تونه نشونه چی باشه؟ غیر طبیعیه؟ممکنه همون دیواره رحم باشه که ریحته؟
مشکلی نیست این مسئله طبیعیه مانند پوست بیرنگ ونازکی دفع میشه وبدلیل ریزش سطح داخلی رحمه
اگر قرص سپروترون کمپوند بعد 1سال به مدت 3ماه مرتب مصرف نشه و ماه 4ام 7روز بعد از اولین روز پریود رابطه داشته باشن آیا اون قرص اثر خود را در بدن از دست داده؟؟؟؟
منظورتون رو درست متوجه نشدم اصلا 3ماه نخوردید ؟ چند روزی قطع ودوباره خوردید؟
اگر بیشتر از 3شب نامرتبی داشته معمولا اپثر کم میشه اما اگر بسته ی بعدی بعنوان بسته ی جدید در 5 روز اول پریود شروع شده باشه یا فاصله ی 7 روز با بسته ی قبل رعایت شده به احتمال قوی اثر کافی داره وربطی به بسته ی قبل نداره اما اگر دیرتر شروع شده و بیشتر از 7 روز از بسته ی قبلی فاصله داره اثر کم میشه
من سیپروترون مصرف میکنم هرماه قاعدگیمم روز 27 شروع میشه این ماه روز 26 دیروز لکه بینی داشتمو دفع لخته و بعدش قطع شد هیچ گونه رابطه پرخطریم نداشتم میخوام بدونم علتش چیه؟
بعضی وقتها مصرف قرص باعث کاهش میزان یا تعداد روزهای خونریزی میشه اگر فاصله ی 7 روز بین دو بسته رو رعایت کردید ودر بسته های دوم به بعد این اتفاق افتاده مشکلی نیست اما اگر دو نوبت کلا پریود قطع بود واصلا پریود نشدید به پزشکتون مراجعه کنید
دکتر راستش من دیروز نزدیکی داشتم و منی وارد واژنم شده با فاصله یک ساعت یک قرص اورژانسی خوردم ولی بهم گفتن ک دو قرص همزمان باید میخوردم بعد با فتصله چند ساعت 2قرص همزمان خوردم یعنی من به اشتباه 3 قرص مصرف کردم در یک روز آبا مشکلی در عملکرد قرص پیش میا توروخدا زود راهنماییم کنید تا 72 ساعت تموم نشده وحشتناک استرس دارم امروزم ب شدت لگنم درد میکنه
به دلیل زیاده روی در مصرف قرص و برهم زدن تعادل هورمونی ممکنه دیرتر پریود بشید.
در روابط خود از کاندوم استفاده کنید تا نیاز نباشه قرص مصرف کنید، در اینصورت دچار استرس نمیشید.
من دختری22 ساله هستم چند ماه پیش عقد کردم و باکره هستم.تیر ماه 16 ام پریود بودم و 11مرداد ماه با همسرم رابطه از مقعد داشتم که متاسفانه منی داخل مقعد تخلیه نشد بین پاهای من ریخت و با واژن من تماس داشت.سریع به فاصله 1دقیقه بعد که متوجه شدم خودم را شستم و از 2 قرص ال دی استفاده کردم 5ساعت بعد هم دوباره 2 ال دی دیگر خوردم.به خاطر استرس زیاد 48ساعت بعد از رابطه از یک قرص لوونرژسترل با دوز 1.5 استفاده کردم و فردا صبحش هم یک قرص دیگر لوونرژسترل با دوز 0.75 و 12 ساعت بعد یکی دیگر استفاده کردم اما هنوز پریود نشدم.خیلی نگرانم.ممکنه کمکم کنید؟امکان داره باردار باشم؟
نخیر جدا از اینکه قرص ها اثر خود را خواهد گذاشت شما دوره پر خطر نبودید و لازم نبود اینهمه قرص مصرف کنید و به خاطر اختلالات قاعدگی بخاطر مصرف قرص پریودتون نامنظم شده ضمنا سعی کنید در مورد رابطه مقعدی تجدید نظر کنید.
25 ساله هستم مجرد و دارای پرده رابطه محافظت نشده داشتم که 2ساعت بعد از 2عدد قرض اوژانسی اوسیزز 75 استفاده کردم و 12 ساعت بعد 1 عدد از همان قرض را هفته بعدش پریود کم و تیره و قهوه ای رنگی داشتم که فقط 2 روز بود (با این که پریود ماههای قبل من بین 5تا7 روز و با خونریزی عادی و بدون تیرگی و قهوه ای رنگ بودن بوده)ماه بعد که 2باره پریود شدم خونریزیم 3روز ولی رنگش بهتر شده بود و در حین پریودم ازمایش حاملگی دادم که منفی بود سوال من از شما این است که ایا جواب ازمایش مورد اطمینان هست؟احتیاج مجدد به دادن ازمایش نیست؟و بخاطر قرض اوژانسی که استفاده کردم رنگ پریودم اونجوری بود و ایا 2باره به رنگ عادی بر میگرده؟
قرص اوسیز رو به موقع مصرف کردی و احتمال حاملگی وجود نداره و چونکه هفته ی بعد از ارتباط پریود شدی این یعنی رابطه شما منجر به بارداری نشده.
به جواب آزمایش خون هم اعتماد کن چون beta hcg خیلی دقیقه و میتونی به جوابش اعتماد کنی.
اینجور قرص ها به طور موقت به دلیل عوارض هورمونی باعث کاهش مقدار و زمان پریودی میشه.
من قرص 12 ساعت يك بار استفاده ميكنم آيا ميتونم از قرص lng ‌استفاده كنم يا نه
فکر نمیکنم تداخل دارویی داشته باشند ولی محض اطمینان سعی کنید موقعی که از قرصهای lng استفاده میکنید مصرف لاموتريژين را به تاخیر بیندازید.
چرا بعد از چند سال استفاده از قرصهابايد براي مدتي به بدن استراحت داد؟ من مدت ده ساله از قرص استفاده ميكنم به شفارش دكترم بايد قرص را بذارم كنار.
البته شما اشاره نکردید که از چه قرصی استفاده میکنید ولی بعضی از قرصها ممکنه بعد یک مدت استفاده طولانی اثربخشی خود را از دست بده و برای بدن عادی باشه.
اگر قرص یاسمین رو از روز 5قاعدگی بخورم، با توجه به اینکه 4ماه قبل نخوردم هیچ قرصی، جلوگیری کامل انجام میشه یا باید از یک روش دیگه هم کمک گرفت؟
باید حداقل یک دوره کامل قرص یاسمین مصرف کنید تا اثر بخشی این قرص در خون تـثبیت بشه و به دلیل اینکه 4 ماه قبل هیچ قرصی مصرف نکردید پس لازمه در ماه اول از یک روش مطمئن جلوگیری مانند کاندوم استفاده کنید.
من 29سالمه.4روز بعداز قاعدگی نزدیکی داشتم و قرص جلوگیری خوردم در طی این 3روز حالت تهوع زیاد ودرد در ناحیه معده داشتم وبمدت 2روز قرصخوردن را رها کردم ونزدیکی نداشتم.اما حالت تهوع خیلی دارم.میترسم حامله شده باشم.آخه من ساعت قرصهارو منظم نمیخوردم.وبعداز 2روز بازهم قرص میخورم تا موقع زمان پریودیم.حالا من باید چکار کنم ؟
نگفتید که آیا قرص جلوگیری رو به روش اورزانسی خوردید یا خیر؟ اگر بله که جای نگرانی نیست اما اگر قرصها رو بعد از نزدیکی شروع کردید به صورت شبی یک عدد اثری نخواهد داشت، در ضمن نگفتید که دوره شما چند روزه است اما اگر 28 تا 30 روزه باشید رابطه نسبتا پر خطر بوده و میزان احتمال به تخلیه شدن یا نشدن مایع در واژن شما است. حالت تهوع ناشی از بارداری به این زودی خودش رو نشون نمیده، احتمالا به خاطر قرصها است. اگر سوالتون رو دقیق مطرح کنید، دقیق تر میشه جواب داد.
معمولا چند روز بعد از قطع آخرین قرص یاسمین قاعدگی اتفاق می افتد؟
به طور دقیق نمیشه پاسخ داد چون در افراد مختلف فرق میکنه ولی معمولا بین 3 تا 5 روز بعدش پریودی اتفاق میفته

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =